Bu Dansı Bana Lütfeder misin?

Aklı yutan saltanatından emrin oldu delilik ve şirin âşık oldu, aşk şirin oldu. Kalp tekledi sensizliğinde. Yüzümde gözyaşlarım secdede yüzüne, aklı yüreğe sokmayan nöbetçi kalbimde; deliliğine hoş geldin sevgilim.

Tenin kafes olsa ne yazar, can kuşun olmak istiyorsa (?) Kurşun ol istersen, elinden dökülsün ecelim yeter. Yarın olmadan bir gecelesem koynunda, bundan sonra okşasa ne çıkar beni ecel (?)…

Eğer kalbinde aşk olmuşsam, cisim yükünü can nasıl çeker?

Güzelliğine vuruldum sevdam, gitmelerden yoruldum. Gel de varmanın vecdinde geceleyelim.

Gecelerden korkma koynumda, yıldızlarım emrindedir senin sultanlığında…

Gökyüzüne bakalım koynumuzdan.

Kalp güneşi gecemize gündüzü soksun bırak, O viran evler gönle saray olsun.

Uzun zaman korktuk da ele geçen ne idi? Geceyle konuşalım, tam da bu gece seninle bir olalım, geceye meydan okuyalım…

Yolumuz ateş böceği kaynıyor bak… Geceyle konuşuyor bizden önce aşkımız, yüreklerimizi çağırıyor, gündüzümüz göğsümüze uzanmış, uyanmayı bekliyor…

Kâinat şarkımız olur dilimde, sen yeter ki söyle de söylenir, nakaratını tekerler dururuz hep birlikte.

Sahi,

Gerçekten gitmek istiyor musun?

Gerçekten, seviyorsam gitmemi ister misin?

Bir aşığı dilinde kâinat türküsüyle terk eder misin?

Yoksa bu dansı bana lütfeder misin?

4 yorum:

üryan dedi ki...

Ahh Çocuk harikasın biliyorsun değil mi?

beenmaya dedi ki...

ne demeli bilemedim. tek kelimeyle harika!

Efsa dedi ki...

Okuyunca sarıyor, gülümsetiyor.

Ve dans: İnsanın yaperken hiçbir şey düşünmediği yegane anlardan bence ikincisi..

zihni dedi ki...

bütün diğer seçenekleri yok etmişsin şair vuruşunla,

bir de soruyorsun,
"bu dansı bana lütfeder misin" diye:)